شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۲۲:۲۹

ضرورت حمایت از سازندگان داخلی

باشگاه خبری فراساحل: نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وضعیت کشتیرانی اظهار داشت: صنعت کشتی‌سازی همپای کشورهای خارجی همچنان روند توسعه ساخت و تعمیر و نگهداری را در ستور کار خود قرار داده است به طوری که وضعیت این صنعت نسبت به سایر صنایع (ریلی، هوایی، ترافیک و جاده ای) بهتر است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین نیوز، رسول خضری در ادامه با تاکید براینکه باید اقدامات آماده سازی در زیرساخت‌های حمل و نقل صورت گیرد گفت: هم‌اکنون در حوزه‌های تجاری که شامل هوایی و ریلی است توسعه چندانی نداشتیم و هنوز بطور کامل نتوانستیم دراین بخش رشد چندانی را کسب کنیم چرا که سالیان سال، هنوز این بخش مورد بی مهری قرار گرفته است.


نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه کشور ما از نظر وضعیت ساخت کشتی نسبت به سایر کشورها این توانایی و استعداد را دارد که بتواند در حوزه صادرات فعالیت نماید که این امر به  حمایت مسولان بستگی دارد. نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآورشد: باید تمهیدات مناسبی درخصوص حمایت از سازندگان داخلی انجام شود تا تولیدکنندگان قطعات با انگیزه بیشتر وارد عرصه فعالیت در این حوزه شوند .خضری در ادامه اظهار کرد: نخستین آیتم، توسعه همه جانبه درخصوص وضعیت ریلی، هوایی و، ترافیکی و کشتیرانی است.



  کد خبر : 1867
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :